Εξαγορά / Θεώρηση Θαλάσσιας Υπηρεσίας Ξένης Σημαίας (Desalgo) – Ολοκληρωμένη Διεκπεραίωση Διαδικασιών
Στο Konne.gr, σε συνεργασία με ναυτιλιακά πρακτορεία και εξειδικευμένους ναυτιλιακούς διεκπεραιωτές, αναλαμβάνουμε κάθε είδους ναυτιλιακή διαδικασία. Παρέχουμε αξιόπιστες και οικονομικές λύσεις για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση κάθε επαγγελματία της θάλασσας.
Με την βοήθεια των έμπιστων συνεργατών του Konne.gr παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες για την εξαγορά ή τη θεώρηση της θαλάσσιας υπηρεσίας σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και το άρθρο 2 του ΦΕΚ Β΄3086/24-07-2020. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι ενδιαφερόμενοι ναυτικοί και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ηλεκτρονικά ραντεβού για αυτοπρόσωπη παρουσία στο Τμήμα Θαλάσσιας Υπηρεσίας, προκειμένου να διεκπεραιώσουν τις παρακάτω διαδικασίες:
- Επικύρωση θαλάσσιας υπηρεσίας για πλοία με ελληνική σημαία.
- Καταχώριση θαλάσσιας υπηρεσίας για πλοία με ξένη σημαία, που είναι συμβεβλημένα με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (Ν.Α.Τ).
Καθεμία από τις παραπάνω διαδικασίες απαιτεί την υποβολή συγκεκριμένων δικαιολογητικών από τον ενδιαφερόμενο ναυτικό ή από εκπρόσωπό του:
Για την επικύρωση θαλάσσιας υπηρεσίας (πλοία με ελληνική σημαία):
- Το ναυτικό φυλλάδιο του ενδιαφερόμενου.
• Βεβαίωση της εταιρείας, στην οποία επιβεβαιώνεται το πλοίο στο οποίο υπηρέτησε ο ναυτικός, ο τόπος και ο χρόνος της ναυτολόγησης και της απόλυσής του, η ειδικότητά του και το αιτιολογικό της απόλυσής του.
• Φωτοαντίγραφο του διπλώματος, πτυχίου ή της βεβαίωσης σχολής που αποδεικνύει την Αποδεικτική Ναυτική Ικανότητα (Α.Ν.Ι.) του ναυτικού.
• Αντίγραφα των μισθοδοτικών λογαριασμών (PAY) για όλο το χρονικό διάστημα της ναυτολόγησής του.
• Σε περίπτωση υποβολής της αίτησης μέσω εκπροσώπου, απαιτείται επιπλέον εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφή ή πληρεξούσιο του άμεσα ενδιαφερόμενου.
Για την καταχώριση θαλάσσιας υπηρεσίας (πλοία με ξένη σημαία – Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο):
- Το ναυτικό φυλλάδιο του ενδιαφερόμενου.
• Φωτοαντίγραφο του διπλώματος, πτυχίου ή της βεβαίωσης σχολής που αποτελεί Α.Ν.Ι. του ναυτικού.
• Σε περίπτωση υποβολής της αίτησης μέσω εκπροσώπου, απαιτείται επιπλέον εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφή ή πληρεξούσιο του άμεσα ενδιαφερόμενου.
Οι διαδικασίες εξυπηρετούνται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος ραντεβού για αυτοπρόσωπη παρουσία στο Τμήμα Θαλάσσιας Υπηρεσίας. Ανατρέξτε στις οδηγίες της υπηρεσίας για περισσότερες πληροφορίες.
Έχετε απορίες;
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Αναλαμβάνουμε κάθε είδους διεκπεραιώσεις που αφορούν σε ναυτιλιακά θέματα, διασφαλίζοντας την ολοκλήρωση σε ελάχιστο χρόνο και με το ελάχιστο κόστος.
Για περισσότερες πληροφορίες και έγκυρα δικαιολογητικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τα τηλέφωνά μας.
Γιατί να επιλέξετε το Konne.gr;
- Αποτελεσματικότητα: Γρήγορες και αξιόπιστες διαδικασίες
- Εξειδίκευση: Συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες του ναυτιλιακού κλάδου
- Ευελιξία: Προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε ναυτικο
- Οικονομία: Ανταγωνιστικό κόστος με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ της επικύρωσης και της καταχώρισης θαλάσσιας υπηρεσίας;
Η επικύρωση αφορά πλοία με ελληνική σημαία και επικεντρώνεται στην πιστοποίηση της ναυτικής υπηρεσίας του ενδιαφερόμενου, ενώ η καταχώριση αφορά πλοία με ξένη σημαία που είναι συμβεβλημένα με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και υλοποιείται βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών του άρθρου 2 του ΦΕΚ.
Ποιά δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση υποβολής αίτησης μέσω εκπροσώπου;
Σε κάθε περίπτωση όπου η αίτηση υποβάλλεται μέσω εκπροσώπου, απαιτείται επιπλέον εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφή ή πληρεξούσιο του ενδιαφερόμενου ναυτικού, σε συνοδεία των υπολοίπων δικαιολογητικών.
Πώς μπορώ να κλείσω ηλεκτρονικά ραντεβού για την εξυπηρέτηση;
Οι ενδιαφερόμενοι ναυτικοί ή οι εκπρόσωποί τους μπορούν να κλείσουν ηλεκτρονικά ραντεβού σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται στο σύστημα της υπηρεσίας ή μέσω της ειδικής πλατφόρμας που έχει προβλεφθεί για την ομαλή διεξαγωγή των διαδικασιών.